Ny resa

Välkommen!

Mitt namn är Oskar Nilsson, 21, och jag är bosatt strax utanför Lund. Det senaste året har jag funderat på att starta ett eget företag som fotograf och jag tänkte att ju förr desto bättre -  det är ju det här jag brinner för! Förhoppningsvis blir drömmen sann under hösten 2011.

Tanken med denna blogg är att ni ska kunna följa mig som fotograf; få roliga behind the scenes-inlägg, redigeringstips, inspiration men även få ta del av de foton som bokningarna genererar.

Jag hoppas att ni vill följa med på denna resa för det kommer bli obeskrivligt kul! För att kolla tidigare foton är ni välkomna in på http://peaceloveandnikon.blogspot.com.

Varma hälsningar,
Oskar


Kommentarer
Postat av: Amanda E

Vad spännande med eget företag! :)



Svar: Tack! :D

2011-08-26 @ 15:48:40
URL: http://amandaenglund.blogg.se/
Postat av: Sofia

Slank in här från Emelie Ohlssons sida. Tänkte passa på att önska lycka till med företaget! Du är ju jätteduktig så det kommer gå fint!

2011-08-30 @ 07:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0